نرم افزار افزایش کیفیت صدای موزیک و ویدئو DFX Audio Enhancer v11.112
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 548
نویسنده : KAKA

نرم افزار افزایش کیفیت صدای موزیک و ویدئو DFX Audio Enhancer v11.112

گوش دادن به رادیوی آنلاین، فایل های شخصی موسیقی و صوت ها و آهنگ ها از سایت های مختلف امروزه بخشی از زندگی روزمره ی بسیاری از افراد شده است. اما لذت بخش کردن این امور کاریست که باید برعهده ی DFX Audio Enhancer گذاشته شود. کیفیت صوتی هنگامی که با کامپیوتر ارزیابی می شود دو جنبه ی اصلی دارد، نرم افزار و سخت افزار. صدای ضعیف ممکن است ناشی از عملکرد ضعیف سخت افزار و یا عدم کارکرد صحیح و با کیفیت نرم افزار باشد. DFX Audio Enhancer از هر نرم افزار بخش کننده ی فایل های صوتی از مرورگرهای اینترنتی و مدیا پلیر ها شامل لیست کامل پلیرهای معروفی همچون Internet Explorer، Firefox، Chrome، Opera، Windows Media Player، Winamp، VLC Media Player و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا هر پلیر را در هنگام نصب از نظر کارکرد وسازگاری با برنامه های سیستم خود چک کنید. حالت های مختلف پخش صدا و افکت های مختلف صوتی در این نرم افزار پشتیبانی می شود. منوی Presets در این نرم افزار آماده است تا پیش تنظیمات ویژه ی شما در مورد چگونگی و ترتیب پخش فایل های صوتی را در خود بگنجاند. همچنین در هر زمان می توانید با استفاده از زیرمنوی Archive منبع پیش تنظیمات خود را بازیابی کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت تعیین پیش تنظیمات پخش موسیقی
پخش صدای فراگیر سه بعدی
تنظیمات ویژه ی میزان صدا
بهینه سازی کارکرد هدفون
سازگاری با انواع ویندوزها
حالت پخش HyperBass
حذف نویز های صدا
پخش استریو
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

نرم افزار افزایش کیفیت صدای موزیک و ویدئو DFX Audio Enhancer v11.112

روش نصب و رجیستر نرم افزار با Kegen:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل DFX.Audio.Enhancer.v11.112.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Keygen.exe را اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Keygen.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
5 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه ی Genarate کلیک کنید تا پیغام You are now successfully registered ظاهر شود و سپس پنجره را ببندید.
6 – همچنان نرم افزار را اجرا نکنید و وارد Start شوید و run را اجرا کنید.
7 – در run عبارت داخل پرانتز (%ALLUSERSPROFILE%Application DataDFX23) را وارد کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+V برای Paste استفاده کنید)
یا بصورت دستی وارد مسیر C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataDFX23 شوید.
8 – حال پوشه ی REGISTRATION را Copy کنید.
9 – بعد از کپی پوشه ی مورد نظر وارد Start شوید و run را اجرا کنید و اینبار عبارت داخل پرانتز (%HOMEPATH%Local SettingsApplication DataDFX23) را وارد کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+V برای Paste استفاده کنید)
یا بصورت دستی وارد مسیر C:Documents and SettingsUSERNAMELocal SettingsApplication DataDFX23 شوید.
10 – حال پوشه ی REGISTRATION را که کپی کرده بودید در اینجا Paste کنید.
11 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.
روش نصب و رجیستر نرم افزار با Crack:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل DFX.Audio.Enhancer.v11.112.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل DFX.exe را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: